EXTRA TIJD - Vul onderstaand inschrijfformulier in en verzend deze uiterlijk 19 januari 2018.

Uw gegevens

Bedrijfsnaam *

Naam Contactpersoon *

Emailadres *

Telefoonnummer *

Factuuradres *

Als contactpersoon dient u op donderdag 14 februari 2019 telefonisch bereikbaar te zijn voor de jury bij eventuele vragen.

Uw inzending

Naam inzending *

Datum marktintroductie van verpakking of inzending *

(marktintroductie tussen juli 2017 en 31 januari 2019)

Relatiegeschenken (verpakkingen die niet op de markt komen) kunnen niet deelnemen.

Omschrijf uw inzending zo duidelijk mogelijk.

Wat was uw ontwerp en/of innovatie uitdaging? *

Wat is bijzonder aan deze inzending? Vorm, materiaal, grafisch ontwerp? *

In welk opzicht is het bijzonder binnen de categorie? *

Welke elementen maken het onderscheidend? *

Hoe onderscheidt het product zich van anderen en hoe uit zich dat in de verpakking? *

Ging het om alle huismerkartikelen, een categorie, of een productlijn?

Met welke design-uitdaging had u te maken en hoe is dit opgelost?

Welke elementen zorgen dat dit design vernieuwend is binnen uw huismerk?

Waarom is dit design vernieuwend binnen de wereld van private label?

Wat is er innovatief aan uw inzending?
(materiaal, gewicht, vorm, output van machine, energieverbruik productie, duurzaamheid)

Waarin onderscheidt deze zich van concurrerende oplossingen?

Welke voordelen levert uw innovatie op in de keten , voor de afvuller en/of voor de eindgebruiker?

Gaat het om nieuwe technologie of een modificatie van bestaande?


Welke partijen in de keten zijn, naast de inzender, betrokken bij de totstandkoming van de inzending?

Merkeigenaar:
Materiaalleverancier:
Machineleverancier:
Designbureau:
Andere partner:

Het meesturen van beeldmateriaal (lage resolutie) is een verplicht onderdeel van uw inschrijving. U kunt deze nu oploaden of later sturen per email naar info@packagingawards.nl
Meerdere bestanden, of bestanden boven de 2MB graag versturen via wetransfer naar info@packagingawards.nl

Beeld zegt meer dan woorden. Maak het de jury gemakkelijk en presenteer uw inzending in een korte video van maximaal 1 minuut. Dit hoeft geen professionele video zijn, een eenvoudig filmpje (gemaakt met bv een mobiele telefoon) is voldoende. Belangrijk is dat u in het fimpje laat zien wat nu zo bijzonder of innovatief is aan uw inzending.

of plak hier de url: